en sevilen diziler..

Tabii bizim evde..
2017 de yeni başlayan dizilerden, yayın akışlarına yetişebildiğim kadarıyla,
beğenerek izlediklerim var. Pek çok dizi çevriliyor , reyting uğruna,rekabet için
aynı güne bir kaç dizi sığdırılmaya çalışılıyor. Sonrası kayıt yapan,
tekrar gösterimi olan  çeşit çeşit yayın aletleri çıkıyor piyasaya. İnsanlar ya kayıttan
ya internetten ya da diğer günlerde tekrarlarından izliyor dizileri.
Sonuçta ,dizi sektöründe çalışan binlerce emekçi var. Neredeyse bir sinema filmi
uzunluğunda(bazen çok bunaltsa bile) bölümler çekiliyor. Ortada bir emek var.
Üstelik kurufasulye bile ithal ettiğimiz bu dönemde ,dizileri yurtdışına ihraç ediyoruz
memleketede   faydaları dokunuyor böylece. Zaten kış mevsimi,
akşamları sıcacık evlerimizdeyiz.(şükür)

Geleyim bana göre ,hangi diziler seyredilesi;
Geçen sezon başlayan , bu sezonada geç bir başlangıç yapıp,
yoksa birileri istemedi de bitirdiler mi diziyi?, diye düşündüğümüz'
'Vatanım Sensin'' en favori dizim.
Perşembe günlerinin vazgeçilmezi.

Lakin perşembe akşamı ,bu sezon , çeviri dizisi olarak başlayan ''Bizim Hikaye'' de
en güzel dizilerden. Güzel yurdumun ,güzel insanına pek güzel uyarlanmış.
Traji komik bir dizi.Çok zor şartlarda yaşayan, çok sevimli bir aile(babası hariç)nin
yaşamını anlatıyor.Hep köşklerde, yalılarda geçen zengin hayatı anlatan dizilerin
tam da aksi.
l

Pazartesi ''Çukur'' var.İstanbul'un arka mahallelerinde bir mafya ailesinin genç
lideri  etrafında dönüyor. Biraz ''İçerde'' dizisinin havası var.En basidi, müzikleri
benziyor. Yinede iyi oyuncular ve iyi oyunculuk var,seyrettiriyor.

Salı yine iki güzel dizi peş peşe.
''Kadın'' bir Uzakdoğu dizisi uyarlaması. Uyarlanmış mı gayet de güzel.
Önce Beren Saat oynayacakmış sonra Özge Özpirinççi kapmış rolü.İyi ki de
kapmış, nefis bir oyun çıkartıyor. Hele o çocuk oyuncular yok mu? yaa çok tatlılar.
Ne kadar çocuk oyuncu çıkar oldu piyasaya di mi?? Hepsinide allah nazardan korusun,
güzel rol yapıyorlar zamane çocukları..


''Ufak tefek cinayetler'' önce seyretmiyordum.Tutmaz falan sandım.Yanılmışım.
10.bölüm yayınlanınca, bende internetten ilk bölümden itibaren izledim.Çünkü çok konuşuluyordu.İzledikçe ağzım açık kaldı valla.
Ne entrikalar ,ne dedikodular aman aman..Biraz Amerikanvari
hayat tarzı taklidi olmuş gibi ama vardır böyleleri de bizdede.
Kadınlar arasında da, dürüst olalım , böyle şeyler olmuyor  değil hani.
Bir de asıl konu ;kim ölmüş? kim katil?
merak ediyorum doğrusu. Merak uyandıran konular ilgimi çeker.


Cumartesi akşamları da ''Bahtiyar Ölmez'' e takılıyoruz.Yetkin Dikinciler sayesinde
başladık ,devamda ettik izlemeye. Komik, eğlenceli bir dizi..Gülüyoruz..


Akşamları yemek sonrası çay ya da ıhlamur eşliğinde
bu kış, bu diziler seyrediliyor bizim evde.




10 yorum:

  1. Ben bunlardan sadece Vatanım Sensin ile Kadın'ı izleyebiliyorum Mehtap'cığım, Kadın maalesef bir Japon animesinden kopyaymış:( ama güzel kopyalamışlar:)))Geçen sezon Anne vardı o da Japon animesi kopyasıydı. Bizimkiler bu Japon animelerine bayağı bir dadandılar araklamaya:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Japon hikayeleri bizi de etkiliyor demek.Ben de çok beğenerek izliyorum o Şirin'e gıcığım:))

      Sil
  2. Bir çoğunu bende izliyorum canım.
    Ama Kadın dizisini tek geçerim.Son zamanlarda en beğendiğim dizi oldu.
    Sevgiler 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etkileyici bir hikaye gerçekten tek başına bir insanın mücadelesi, ne kadar zor.

      Sil
  3. Çukur ve Ufak Tefek Cinayetler'i izlemek istiyorum,ama yetişemiyorum.
    Bizim Hikaye güzel ama Vatanım Sensin gerçekten en iyisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vatanım Sensin bize unutturulmaya çalışılan bazı tarihi gerçekleri
      gün yüzünde tutmaya çalışan bir dizi, favorim benimde o.

      Sil
  4. hıım ben deee halen, kalp atışı, meryem, bizim hikaye izliyom. dolunay bitti. vatanım sensin keşke izleseydim diyorum yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meryem bitiyormuş canımcım. Kalp Atışı 'na yazın bende başlamıştım,
      sonra biraz kanlı canlı gelince vazgeçtim.Bakamıyorum öyle ameliyat sahneleri devamlı bir hastane falan:)

      Sil
  5. Aralarında sadece ufak tefek cinayetleri izliyorum. Çok da merak ederk hem de :)
    Mümkün olduğunca tv açmamaya çalışıyorum aslında. Takılıp hiçbir iş yapamıyorum, bir de Oytunun dersleri testleri sebebiyetiyle ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. televizyon baş oyalıyıcı :)Açıldı mı ister istemez seyrediliyor..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...