hediye işi..




Evet ''işi'' diyorum , çünkü iş halini alabiliyor .Benim gibi olan vardır sanırım,
zor hediye seçerim, onu mu bunu mu ,diye kararsız kalırım falan.

Şöyle gönülden, içinden geldiği zaman ,''tam da ona uygun bu'' diyerek canının çektiğini
almalısın, hediye olarak.Yılbaşında bazen mecburiyetten doğan hediyeleşmeler
oluyor oysa.
İş yerlerinde ,günlerde ,arkadaşlar arasında çekilişler yapılıyor,
belki istemediğin biri çıkıyor ya da az tanıdığın, ona  hediye seçiyorsun.
Herkeslere almak istiyorsun ,cüzdan ya da kredi kartı ,''dur ayol'' diyor,
kesene göre seçiyorsun.
İşyerlerinde müşteriye ya da iş arkadaşlarına ,belki de menfaatlere göre seçiyorsun.


Şu aşağıdaki çocuğu görünce ,dedim çocuklara bile hediye almak zora dayandı.




 Hemen hepsinin almak isteyeceği hediye seçenekleri ,
tablet, akıllı telefon, bilgisayar oyunları yani teknoloji ile ilgili şeylerdir, sorsan..
Baksanıza  evlada, kaptırmış kendini araba yarışı oyununa, keyfine diyecek yok...

Velhasılıkelam, ufak tefek gönül alıcı hediyeleşmeler ,
bir yılın daha ,avuçlarımızın arasından akan kum taneleri gibi gittiğini düşünüp,
kederlenmeyelim diye, bir nevi teselli ikramiyesi işte.

2018 yılı bol kazançlı ,bol paylaşımlı ,bol hediyeli bir yıl olsun,
diyerek, bir yeni yıl dileği daha bırakayım ,
yılın sondan bir önceki gecesine..


6 yorum:

  1. Oooo günümüz çocukları tablet, mablet istiyorsa hediye olarak anne, babaların işi zor valla, bu yıl kimseye hediye alamayacağım hediye alacağım tüm param iki minik köpiş için uçtu gitti aman haaaa hiç pişman değilim sakın yanlış anlama, şimdi görsem yine aynı şeyi yapardım. ONları alan kadıncağız fotolarını gönderiyor, videoya çekmiş iki kardeşi birlikte almış, bu mutluluk yetiyor:)

    Kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel işte, gönlünce halletmişsin .Sen mutlu köpişler mutlu.

      Sil
  2. hediye seçimi de çok zormuş..😀 şimdilerde çocuklar tablette istemiyo,"laptop isteriz" diye diretiyolar..🤔 zamane çocukları işte..😀 yeni yılınız şimdiden kutlu olsun dileği ile..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet zamaneler.Mutlu olsunlar diye analar babalar bi şekilde halletmeye çalışıyorlar istekleri:) Sizinde yeni yılınızı kutlarım.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...